آزمایشگاه سروش مشهد

آزمایشگاه سروش مشهد

آزمایشگاه سروش مشهد

آزمایشگاه سروش مشهد یکی از آزمایشگاه‌های شبانه روزی شهر مشهد به شمار می رود. هدف از راه اندازی این آزمایشگاه تلاش برای یکسان سازی و ایجاد بالاترین سطح کیفی در خدمات آزمایشگاهی می باشد. همچنین از این آزمایشگاه به عنوان اولین و بهترین آزمایشگاه شبانه روزی خصوصی در مشهد یاد می شود.

آزمایشگاه سروش مشهد

بخش‌های آزمایشگاه سروش مشهد

آزمایشگاه سروش مشهد شامل چندین بخش تخصصی می باشد.  بیوشیمی، پاتولوژی، هماتولوژی، فلوسایتومتری، هورمون شناسی، اسپرموگرام، سرولوژی، ایمونولوژی، PCR ، ایمونولوژی پیوند و میکروب شناسی بخش‌هایی تخصصی و کاملاً فعال در این آزمایشگاه هستند. آزمایشگاه سروش همچنین در زمینه بارداری و ناهنجاری‌های آن نیز دارای تخصص و مهارت است.

کادر فنی آزمایشگاه سروش مشهد

کادر فنی آزمایشگاه سروش شامل افرادی مجرب، متخصص و آماده خدمت به بیماران می باشد. این متخصصان در تمامی ساعات شبانه‌روز در تلاش اند تا به هم‌نوعان خود کمک کنند. همچنین این افراد با به کار گیری مجهز ترین دستگاه‌های آزمایشگاهی سعی بر این دارند که سرعت انجام آزمایش ها را بالا برده و مورد رضایت هموطنان واقع شوند.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاهی

آزمایشگاه سروش مشهد خدمات آزمایشگاهی بسیار ویژه ای برای هموطنان در نظر گرفته است. برای مثال نمونه‌ای از این خدمات اهدای کارت های طلایی و نقره ای به مشتریان وفادار جهت استفاده از مزایای آن می باشد. از دیگر خدمات آزمایشگاه میتوان به انجام آزمایش های فوق تخصصی با مدرن ترین دستگاه‌های روز، جمع آوری نمونه‌ها از سایر آزمایشگاه‌ها و ارسال جواب برای آنها، ارسال پیامک هنگام آماده بودن جواب آزمایش، ارسال رایگان جواب با پیک به آدرس مورد نظر و مشاوره رایگان با پزشک متخصص اشاره کرد.

آزمایشگاه سروش از خدماتی چون نمونه گیری در منزل و جوابدهی آنلاین نیز برخوردار است.

ازمایشگاه سروش در مشهد

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه سروش مشهد

آدرس: مشهد، خیابان ابن سینا، بین ابن سینا 1 و 3 ، ساختمان اطبا، طبقه اول.

تلفن تماس: 05138112215

آدرس وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *