آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد مشهد

آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد مشهد

آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد در مشهد

آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد در مشهد، آزمایشگاهی کاملاً فنی و تخصصی در شهر مشهد محسوب می شود. این آزمایشگاه ابتدا توسط دکتر علی عبدی نژاد تاسیس شد. و بعد ها با همکاری دکتر جینا پهلوان آغاز به کار کرد.

در سال 1376 با عنوان آزمایشگاه تخصصی هورمون شناسی دکتر عبدی نژاد تاسیس شد. و از آن به عنوان اولین آزمایشگاه تک رشته ای تخصصی هورمون در مشهد یاد می شد. با‌ گذشت زمان و احساس نیاز به سایر رشته های علوم آزمایشگاهی، این آزمایشگاه گسترش پیدا کرد و دیگر بخش های آزمایشگاهی را در آن راه اندازی نمود.

آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد مشهد

بخش‌های آزمایشگاه دکترعبدی نژاد مشهد

این آزمایشگاه شامل بخش‌های تخصصی اعم از بخش هورمون شناسی، بیوشیمی، هماتولوژی(خون شناسی)، الکتروفورز، سیتوپاتولوژی ، قارچ شناسی ، انگل شناسی می باشد. همچنین این آزمایشگاه تست های غربالگری سلامت جنین را نیز انجام می دهد. بخش میکروب شناسی این مرکز نیز به تازگی شروع به فعالیت کرده است. بخش پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه بخش بسیار مهم و حیاتی در یک آزمایشگاه محسوب می شود. زیرا تقریبا 40 -50 در صد خطاها در این بخش رخ می دهد. و خوشبختانه تیم این آزمایشگاه از بخش پذیرش و نمونه گیری بسیار خوبی بهره مند هستند.

کادر فنی آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد 

کادر فنی این آزمایشگاه شامل افرادی متخصص در زمینه‌های مختلف امور آزمایشگاهی می باشد. این متخصصان با به کارگیری روش‌های به روز و نوین سعی بر ارائه خدماتی کم نقص دارند. دکتر عبدی نژاد مسئول فنی آزمایشگاه و دکتر جینا پهلوان دانش آموخته و متخصص علوم آزمایشگاهی به‌خصوص در زمینه پاتولوژی و سیتوپاتولوژی می باشد. هر بخش آزمایشگاه نیاز به کارشناسان خبره ای در آن زمینه می باشد. که در این آزمایشگاه این اتفاق افتاده است. و به جرات می توان گفت که در ناحیه ی سجاد مشهد جز بهترین آزمایشگاه ها می باشد.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد مشهد

این آزمایشگاه در راستای بالا بردن سطح کیفی انجام آزمایش ها خدمات مناسبی ارائه می کند. استفاده از دستگاه‌های مجهز و بهره بردن از تکنیک های روز آزمایشگاهی نمونه‌ای از این خدمات می باشد. همچنین با مراجعه به سایت آزمایشگاه میتوان از چگونگی انجام آزمایش ها و مقالاتی درباره بیماری‌های مختلف اطلاعات مناسبی کسب کرد. این آزمایشگاه همچنین خدمات ویژه ای مانند نمونه گیری منزل در محدوده خودشان را انجام می دهند.

آزمایشگاه عبدی نژاد در مشهد

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه دکتر عبدی نژاد:

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، جنب مسجد سجاد، پلاک 275 .

تلفن تماس: 05136053318

آدرس وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *