نمونه گیری در منزل مشهد

نمونه گیری منزل در مشهد

نمونه گیری در منزل مشهد

جهت هماهنگی برای نمونه گیری در منزل مشهد با شماره های زیر تماس بگیرید:

09020077963

05138443231

و یا در واتساپ به شماره 09020077963 پیام بدید.

جهت راهنمایی برای شرایط و هزینه ی آزمایش می تونید نسخه ی خودتون رو در واتساپ ارسال کنید.

نمونه گیری در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است.

دوست من سلام. در این مقاله در مورد نمونه گیری در منزل مشهد صحبت خواهیم کرد. اگر بیمار تو خونه دارید که براش سخته به آزمایشگاه مراجعه کنه. یا اگر پر مشغله هستی و یا اگر کلا مثل من حالشو نداری بری تو صف آزمایشگاه . می تونی همین الان تماس بگیری تا کارشناس آزمایشگاه تخصصی مصطفی بیاد به محل شما و دیگه نیازی نباشه به آزمایشگاه مراجعه کنی. نمونه گیری در محل مشهد خدمت نوین آزمایشگاه تخصصی مصطفی است. که جهت رفاه حال شما عزیزان همشهری تخصیص پیدا کرده است. شماره تماس جهت هماهنگی نمونه گیری در محل 09020077963 و یا میتوانید در واتساپ با همین شماره هماهنگ بفرمایید.

همین طور میتوانید در یکی از پیام رسان های ایتا – روبیکا – سروش و آی گپ در خواست نمونه گیری در منزل خود را ثبت نمایید . یا با شماره آزمایشگاه 05138443231 تماس بگیرید.  تا سریعا برای شما نوبت گذاشته شود و همکار ما در اسرع وقت به محل شما بیایند.

نمونه گیری در منزل در مشهد

نمونه گیری در منزل در مشهد مقدس خدمتی نوین از آزمایشگاه مصطفی است. گرچه که ما دوست داریم شما را در مجموعه ی خودمان زیارت کنیم و با شما آشنا بشیم. ولی این امکان را جهت رفاه و راحتی شما عزیزان ایجاد کردیم. نمونه گیری در منزل یا محل کار فواید بسیار متعددی دارد که در مقاله نمونه گیری در محل مشهد بطور کامل شرح دادیم.

در همین مقاله به تعدادی از معایب و عیب های نمونه گیری در منزل نیز اشاره شده است. در آزمایشگاه مصطفی معایب و کسورات نمونه گیری خون با استفاده از تکنولوژی های نوین مثل دستگاه های حمل کننده و برنامه ریزی دقیق و منظم مرتفع شده است.

نمونه گیری در منزل برای کودکان و نوزادان:

نمونه گیری در منزل مشهد برای اطفال ، کودکان و نوزادان اهمیت ویژه ای دارد . این موضوع باید مورد توجه قرار بگیره و آزمایشگاه مصطفی نسبت به این دسته از افراد یعنی خردسالان بسیار اهمیت زیادی قائل است .

به چند علت نمونه گیری از اطفال و کودکان بهتر است در منزل انجام شود: اول اینکه حضور بچه ها در فضاهای بیمارستانی تجربه ی ناخوشایندی را برای آنان به همراه خواهد داشت. کودکان به طور عمومی از دکتر و پرستار جماعت واهمه دارند علی الخصوص که پای آمپول و خون گرفتن هم وسط باشه.

آزمایشگاه مصطفی با بهره گیری از کارشناسان خبره و با تجربه در امر نمونه گیری کودکان و نوزادان همواره در کنار شماست.

نمونه گیری منزل در مشهد

آزمایش در محل مشهد:

برای انجام آزمایش در محل مشهد فقط کافیست که با شماره 09020077963 تماس بگیرید و یا در یکی از پیام رسان های واتساپ – ایتا – روبیکا- سروش و آی گپ پیام بذارید و درخواست آزمایش در محل خود را ثبت نمایید. همکاران ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شده. و نمونه گیری شما انجام شده و حتی شما میتوانید جواب آزمایش خود را از گوشی همراه خود بردارید.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی تمام امکانات را برای شما فراهم کرده است که در محیط خانه یا محل کار بتوانید به راحتی و بدون دغدغه آزمایشات خود را انجام دهید.

چرا خون گیری و نمونه گیری در منزل مشهد برای کودکان حائز اهمیت است؟

این مقوله از دو جهت حائز اهمیت است. اول اینکه بسیاری از هورمون ها مثل هورمون های تیروئیدی (که بصورت روتین جزء چکاپ های اطفال است) ریتمی هستند.  و تحت تاثیر پارامترهایی مثل غم یا شادی یا ترس مقدار آنها متفاوت خواهد شد. و همین ترس و واهمه ای که به کودک شما وارد می شود. باعث تغییر آنالیت ها و هورمون های خونی او می شود. و این موضوع یعنی تمامی زحماتی که شما و همکاران ما می کشند بی فایده می شود. به همین دلیل بهتر است که خدمت نمونه گیری در منزل مشهد استفاده نمایید.

مقوله دوم این که هنوز خیلی از ماها (بزرگسالان) از فضای بیمارستانی، از دکتر و حتی بوی الکل ترس داریم. و این موضوع ریشه در بچگی داره . خب وقتی من از فضای بیمارستان و مطب و دکتر ترس داشته باشم. نتیجتا چکاپ سالیانه نمیدم،موضوعات مربوط به سلامتی خودم را پیگیری نمی کنم و همه ی اینها سلامتی منو تحت الشعاع قرار میده . از این جهت نمونه گیری در منزل مشهد برای کودکان و نوزادان و بزرگسالان بهترین گزینه است.

 قبل از نمونه گیری خون در کودک استرس ایجاد نکنید.  و چند دقیقه قبل از حضور همکارانم با کودکتون بصورت منطقی و قاطعانه البته با لحنی آرام صحبت کنید. و توضیح بدید که این امر بسیار لازم و ضروری است.

اهمیت آزمایش در منزل مشهد برای کودکان و نوزادان:

خب از اونجایی که نوزادان هنوز به درک صحیح از پیرامون دست پیدا نکرده اند. حضورشون در محیط آزمایشگاه و بیمارستان براشون ایجاد ترس و واهمه نمی کند. و عمده ی نوزادان که موقع خونگیری گریه می کنند. از این شاکی هستند که از خواب بیدارشون کردیم . ولی یک نکته رو در مورد نوزادان یادمون باشه نوزاد هنوز سیستم ایمنی تکامل یافته ای نداره و خیلی ضعیفه و مستعد ابتلا به انواع بیماری ها.  از این جهت حضورش در محیط های بیمارستانی و علی الخصوص شلوغ می تونه زمینه ساز بیماری بشه. پس حالا درک می کنیم چرا نمونه گیری در منزل مشهد برای نوزادان و کودکان هم مفیده.

یک موضوع دیگه هم وجود داره ، نوزاد تو روزهای بدو تولد به شدت آسیب پذیره. پس بهتره تو خونه بمونه و از طرفی مادر نوزاد هم در شرایطی نیست که بخواد از خونه خارج بشه

چرا باید از خدمت آزمایش در منزل مشهد استفاده کنیم؟

مشهد طی چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و بیش از اندازه بزرگ شده است. و بعضا این رشد شهری بدون برنامه انجام شده و به اصطلاح وضعیت شهر را به صورت نا متجانس در آورده است. این امر موجب شده است با اینکه این شهر حدود 4 میلیون نفر جمعیت داردو محدوده ی بزرگی را شامل شده است. اما همچنان تمرکز مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در خیابان احمدآباد و چمران واقع شود. و این تمرکز مراکز بهداشتی در مرکز شهر سختی های خیلی زیادی برای بیماران بوجود می آورد.

در صورتی که طبعا در شهری مثل مشهد با این وسعت انتظار می رفت تا چندین مرکز پزشکی و طبی در هر منطقه بوجود آورده شود. با توجه به تفاسیری که گفته شد هنوز بسیاری از بیماران و بسیاری از مادران باردار باید عصر هنگام به مطب مراجعه کنند و مجددا صبح بصورت ناشتا به آزمایشگاه مراجعه کنند ، یعنی دو بار باید به مرکز شهر و مرکز شلوغی ها مراجعه کنند. برای جلوگیری از این رفت و آمد ها میتوانن به راحتی از خدمت نمونه گیری منزل مشهد استفاده نمایند. و در منزل آزمایش خود را انجام دهند و جواب را دریافت کنند.

مزایای نمونه گیری در منزل مشهد

1- دسترسی: یکی از مهمترین مزایای نمونه گیری در منزل مشهد ، رهایی از طی مسافت طولانی در شهر بزرگی چون مشهد است. با این خدمت نوین دیگر نیازی نیست تا خود را برای انجام آزمایش به دردسر بیندازیم. از مترو استفاده نماییم و یا نگران معطل شدن در ترافیک باشیم.و زمان زیادی را صرف رفت و امد به آزمایشگاه کنیم.  برای استفاده از نمونه گیری منزل در مشهد کافیست با همکاران ما با شماره 09020077963 تماس گرفته و ساعتی را برای انجام نمونه گیری انتخاب نمایید. تا همکار ما به محل شما بیاید.

2- احساس امنیت: بسیاری از افراد از حضور در اماکن درمانی و بیمارستان ها و دیدن سرنگ و سایر ابزار آزمایشگاه ترس و واهمه دارند. از طرف دیگر ممکن است بعضی از افراد بعد از نمونه گیری خون نیاز به استراحت و آرامش منزل داشته باشند. نمونه گیری در منزل مشهد این امکان را به شما می دهد تا نمونه گیری در شرایطی که در آن احساس امنیت و آرامش می کنید انجام شود. شما می توانید شرایط مورد نظرتان را برای خود مهیا کرده و پس از پایان نمونه گیری استراحت کنید. و یا به ادامه فعالیت های روزانه خود بپردازید.

همه ما در آشفته بازار کرونا نگران حال سالمندان هستیم. متاسفانه به دلیل مسائل مرتبط با کهولت سن آنها بیش از سایر گروه های جامعه به خدمات پزشکی و درمانی نیاز پیدا می کنند. آنچه که بسیار اهمیت دارد رساندن کمک و خدمات پزشکی به این عزیزان در شرایطی امن و مناسب و راحت است. نمونه گیری در منزل مشهد این امکان را ایجاد می کند تا بدون داشتن مشکل، نگرانی و ناراحتی در محلی کاملا پاکیزه آزمایشاتشان انجام شده و نتیجه برایشان ارسال شود.

نمونه گیری در منزل مشهد

چه آزمایشگاه هایی در مشهد نمونه گیری در منزل دارند؟

خدمت نمونه گیری منزل در مشهد خدمتی نوینی از آزمایشگاه های تشخیص طبی است. که بسیاری از آزمایشگاه ها در شهر مشهد به لیست خدمات ارائه شده ی خود به بیماران اضافه کرده اند.بدلیل ترافیک زیاد و شلوغ بودن شهر مشهد میتوانید از این خدمت برای انجام آزمایشات خود استفاده نمایید. و دچار استرس و اضطراب شلوغی شهر نشوید.

در صورتی که تمایل دارید نمونه گیری در منزل شما توسط تیم مجرب نمونه گیری در منزل آزمایشگاه تخصصی مصطفی انجام شود. فقط کافی است با شماره تماس های آزمایشگاه به شرح زیر تماس بگیرید.

05138443231

09020077963

جهت رزرو نمونه گیری در منزل مشهد میتونید پیام بدید یا تماس بگیرید.

برای اینکه بتوانید از آزمایشگاه های دیگر در شهر مشهد درخواست نمونه گیری منزل بگیرید. فقط کافیست اسم آزمایشگاه را در گوگل جستجو نمایید. با آزمایشگاه تماس بگیرید و هماهنگ نمایید.

در زیر لیستی از آزمایشگاههایی که نمونه گیری منزل در شهر مشهد را ارائه میدهند آورده شده است.

آزمایشگاه پردیس در مشهد

آدرس: مشهد- احمدآباد- مقابل بیمارستان قائم- ساختمان ۷۳- طبقه منهای یک.

تلفن: ۳۸۴۴۲۰۱۶

آزمایشگاه پردیس حافظ در مشهد

آدرس: مشهد،بلوار وکیل آباد، نبش خروجی بلوار حافظ، پلاک786

تلفن: 38699090

آزمایشگاه تخصصی مصطفی در مشهد

آدرس : حاشیه احمداباد- بین محتشمی و عارف – ساختمان پزشکان فرید – طبقه اول

تلفن : 05138443231 – 09020077963

آزمایشگاه دکتر طاهری در مشهد

آدرس:مشهد، بلوار پیروزی، نبش پیروزی 34

تلفن: 05138832472

آزمایشگاه نیکان در مشهد

آدرس : مشهد – احمداباد- عارف 2

آزمایشگاه دکتر نوروزپور در مشهد

آدرس:مشهد- خیابان چمران ۱۳- پلاک ۱۵.

تلفن:۳۸۵۵۵۳۴۳

آزمایشگاه دکتر امینی در مشهد

آدرسمشهد- انتهای کوی دکترا- جنب خیابان پاستور- پلاک۱۸۶.

تلفن:۳۸۴۳۴۱۱۹

آزمایشگاه پارسیان در مشهد

آدرس: مشهد- ابتدای خیابان رازی- روبه روی انتشارات به نشر- ساختمان رازی.

تلفن:۳۸۵۵۲۶۲۲

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *