نمونه گیری در محل مشهد

نمونه گیری در منزل مشهد

نمونه گیری در محل مشهد

نمونه گیری در محل مشهد خدمتی از آزمایشگاه تخصصی مصطفی مشهد است . بسیاری از افراد به طور مرتب برای بررسی سلامت خود و پیشگیری از بیماری ها به پزشک و آزمایشگاه مراجعه می کنند.
نمونه گیری در محل یا نمونه گیری در منزل فرصتی برای شما عزیزان است. که اگر فرصت رفتن به آزمایشگاه را ندارید، نمونه گیری در محل مشهد راه حلی ساده برای شماست تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، آزمایشات خود را انجام دهید.

برای دریافت خدمت نمونه گیری در محل مشهد کافیست با شماره 09020077963 در واتساپ – ایتا – روبیکا پیام دهید . و یا با این شماره تماس بگیرید.

برای راحتی ارتباط شما عزیزان پیام رسان های آی گپ ، سروش ، روبیکا ، و ایتا به همین شماره موبایل 09020077963 فعال شده است تا به راحتی درخواست خود را ثبت نمایید.

و یا میتوانید با شماره آزمایشگاه 05138443231  تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای ثبت و انجام نمونه گیری در محل برای شما عزیزان است.

فرقی نمی کند جوان باشید یا پیر، همه افراد باید حداقل سالی یک بار آزمایش دهند ، اما بسیاری از افراد به دلیل ناتوانی در حرکت یا کمبود وقت، مشکلات ترافیکی و غیره نمی توانند به صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کنند. به همین دلیل خدمت نمونه گیری در محل برای شما عزیزان گذاشته شده است . که به راحتی بتوانید در منزل یا محل کار خود آزمایش یا چکاپ خود را انجام دهید و جواب آزمایش خود را نیز به صورت انلاین دریافت نمایید.

نمونه گیری در محل مشهد:

طبق درخواست شما عزیزان ، همکاران ما به منزل شما مراجعه کرده و پس از بررسی دقیق نسخه اقدام به خون گیری و آزمایشات لازم می نمایند. همچنین پس از آماده شدن جواب آزمایشاتتان ، نتیجه آزمایش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. لذا بدون مراجعه حضوری کلیه مراحل پذیرش از خونگیری در منزل تا نتیجه آزمایشات انجام می شود. و اگر نیاز داشته باشید که جواب را به صورت کتبی داشته باشید میتوانید با آزمایشگاه هماهنگ کنید تا برای شما جواب را با پیک ارسال نمایند.

آزمایش خون در محل مشهد:

بنابراین بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه می توانید آزمایشات چکاپ خودتان ، آزمایش بارداری، آزمایش ژنتیک، آزمایش تیروئید ، آزمایشات هورمونی و یا هر آزمایش دیگری که پزشک برای شما درخواست داده است را انجام دهید.

نمونه گیری در منزل مشهد چگونه انجام می شود؟

نمونه گیری در منزل مشهد شرایط خاصی ندارد. کافیست شما با  آزمایشگاه تخصصی مصطفی تماس بگیرید و یا در واتساپ یا دیگر پیام رسان های سروش – ایتا – آی گپ و روبیکا درخواست نمونه گیری در محل را برای خود ثبت نمایید.

متخصص خبره ما به محل شما می آید و از بیمار نمونه های لازم را می گیرد و تیم ما نمونه را به آزمایشگاه می فرستند . پس از انجام آزمایش در صورت تمایل جواب آزمایش در اسرع وقت برای شما پیک خواهد شد. همچنین می توانید نتیجه آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده و دریافت کنید.

نمونه گیری در محل مشهد

نمونه گیری در منزل مشهد:

برای درخواست نمونه گیری در منزل مشهد فقط کافیست نسخه آزمایش و آدرس خود را به شماره 09020077963 در واتساپ یا هر کدام از پیام رسان های ایتا – آی گپ – روبیکا- سروش ارسال نمایید . تا همکار ما در اسرع وقت به محل شما اعزام گردد. و شما بتوانید در محیط خانه یا محل کار به دور از ترافیک های مشهد با آسودگی کامل نمونه گیری خود را انجام دهید.

در چه شرایطی نمونه گیری در محل توصیه می شود؟

بسیاری از افراد به دلیل شرایط خاص خود امکان مراجعه به آزمایشگاه را ندارند. به عنوان مثال، افرادی که اخیرا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، بیماران، افراد ناتوان، سالمندان، کودکان یا زنان باردار، حوصله و توانایی انتظار در صف آزمایشگاه ها را ندارند. به همین دلیل بهتر است از خدمات نمونه گیری در محل استفاده نمایند.

مسافت دور از آزمایشگاه:

همچنین محل سکونت برخی افراد از آزمایشگاه دور است و انجام آزمایش در منزل آنها را از رفت و آمد و گرفتار شدن در ترافیک رها می کند.
برخی افراد دیگر نیز برنامه بسیار فشرده ای دارند و زمان کافی برای رفتن به آزمایشگاه ندارند. در این شرایط بهترین راه استفاده از سرویس ارائه شده توسط آزمایشگاه مصطفی است: نمونه برداری و تست در منزل در مشهد با یک تماس تلفنی انجام شد.

آزمایش در محل مشهد

برای انجام آزمایش در محل مشهد فقط کافیست که درخواست آزمایش خود را از طریق پیام رسان های واتساپ – ایتا- سروش و آی گپ و یا روبیکا به شماره  09020077963 ثبت نمایید . و یا با شماره 09020077963 تماس بگیرید . تا کارشناس ما به محل شما اعزام گردد. و در آرامش و بدون دغدغه آزمایش خود را انجام دهید.

هزینه چکاپ کامل

چه آزمایشاتی در نمونه گیری در محل مشهد انجام می شود؟

خدمات نمونه گیری در محل مشهد در آزمایشگاه تخصصی مصطفی شامل طیف وسیعی از آزمایشات عمومی و حتی تخصصی می باشد. آزمایش خون، آزمایش هورمون، نمونه ادرار، آزمایش تیروئید، آزمایش بارداری، پاتوبیولوژی، هماتولوژی، آزمایش سیتولوژی، آزمایش ژنتیک و یک سری آزمایش که در منزل قابل انجام است.

شماره تماس نمونه گیری منزل آزمایشگاه مصطفی : 09020077963

همینطور می توانید در نرم افزار های واتساپ – ایتا- سروش – روبیکا – آی گپ پیام دهید

تست چکاپ کامل در نمونه گیری در محل مشهد

با افزایش سن نیاز به نظارت دوره ای وضعیت بدن بیشتر احساس می شود. به همین دلیل است که پزشکان همیشه آزمایش کامل کنترل خانگی را به طور منظم توصیه می کنند. برای افراد بالای 50 سال و کسانی که سابقه بیماری یا شرایط خاص دارند بهتر است سالی یک بار و افراد زیر 50 سال هر 2 تا 3 سال یک بار چکاپ کامل انجام دهند.

چکاپ کامل

چکاپ کامل معمولاً شامل آزمایش‌های مربوط به انواع چربی‌های خون، شمارش سلول‌های خونی،کم خونی یا پرخونی، آزمایش قند خون و دیابت، آزمایشات کبد، آزمایش کلیه، آزمایش تیروئید و  آزمایش ادرار و کلیسم خون ، زینک بدن ، ویتامین د ، و آزمایش‌های مربوط به فشار خون، غربالگری سرطان پروستات یا سرطان دهانه رحم است.

درخواست چکاپ کامل با نمونه گیری در محل مشهد:

برای انجام چکاپ سالیانه خود میتوانید از خدمت نمونه گیری در محل مشهد استفاده نمایید و بدون مراجعه حضوری چکاپ خود را انجام داده و جواب را دریافت نمایید.

آزمایش تیروئید در نمونه گیری در محل مشهد

آزمایش تیروئید یکی از متداول ترین و رایج ترین آزمایشاتی است که انجام می شود. اگر شما یا اطرافیانتان متوجه کاهش یا افزایش وزن ناگهانی، ریزش مو، تغییر در خلق و خو و انرژی بدن، تورم گردن یا احساس گرما و سرمای شدید کردید ، بهتر است برای یافتن علت، آزمایش تیروئید انجام دهید.

آزمایش تیرویید:

برای عموم مردم بهتر است هر 5 سال یکبار آزمایش تیروئید انجام دهند و افرادی که سابقه مشکلات تیروئیدی دارند باید در دوره های کوتاه تری وضعیت تیروئید خود را تحت نظر پزشک بررسی کنند. برای انجام آزمایش تیرویید و چکاپ های خودتان میتوانید از نمونه گیری در محل مشهد استفاده نمایید.

آزمایش هورمون زنانه در نمونه گیری در محل مشهد

ناباروری و بروز خصلت های مردانه در زنان چالش بزرگی است. همه این مشکلات منشأ خود را در سطح هورمون های زنانه دارند. عدم تعادل این هورمون ها باعث تاخیر در سیکل ماهانه، عدم تخمک گذاری، توقف سیکل قاعدگی و … خواهد شد. بهترین راه برای بررسی سطح این هورمون ها انجام آزمایش هورمون زنانه است.

هورمون های زنانه:

آزمایش هورمون زنانه یکی از مهم ترین آزمایشاتی است که برای بررسی سلامت جنسی و باروری زنان تجویز می شود. علت بسیاری از مشکلات ناباروری در زنان به دلیل عدم تعادل این هورمون ها است.

شرایط انجام آزمایشات هورمونی:

شرایط انجام این نوع آزمایش خون کمی با سایر آزمایشات آزمایشگاهی متفاوت است. برای انجام آزمایشات هورمونی خود می توانید به راحتی از خدمت نمونه گیری در محل مشهد استفاده نمایید. و در منزل یا محل کار خودتان آزمایشات خود را انجام دهید.

مزایای نمونه گیری در محل مشهد

1- دسترسی:

یکی از مهمترین مزایای نمونه گیری در محل مشهد ، رهایی از طی مسافت طولانی در شهر بزرگی چون مشهد است. با این خدمت نوین دیگر نیازی نیست تا خود را برای انجام آزمایش به دردسر بیندازیم. از مترو استفاده نماییم و یا نگران معطل شدن در ترافیک باشیم. و زمان زیادی را صرف رفت و امد به آزمایشگاه کنیم.  برای استفاده از نمونه گیری منزل در مشهد کافیست با همکاران ما به شماره 09020077963 تماس گرفته و ساعتی را برای انجام نمونه گیری انتخاب نمایید. تا همکار ما به محل شما بیاید.

2- احساس امنیت:

بسیاری از افراد از حضور در اماکن درمانی و بیمارستان ها و دیدن سرنگ و سایر ابزار آزمایشگاه ترس و واهمه دارند. از طرف دیگر ممکن است بعضی از افراد بعد از نمونه گیری خون نیاز به استراحت و آرامش منزل داشته باشند. نمونه گیری خون در منزل این امکان را به شما می دهد تا نمونه گیری در شرایطی که در آن احساس امنیت و آرامش می کنید انجام شود. شما می توانید شرایط مورد نظرتان را برای خود مهیا کرده و پس از پایان نمونه گیری استراحت کنید. و یا به ادامه فعالیت های روزانه خود بپردازید.

آزمایش در منزل مشهد

برای درخواست آزمایش در منزل مشهد فقط کافیست با شماره 09020077963 تماس بگیرید و یا در یکی از پیام رسان های داخلی و یا واتساپ درخواست آزمایش در منزل را برای خود ثبت نمایید.

چه آزمایشگاه هایی خدمت نمونه گیری در محل مشهد را دارند؟

خدمت نمونه گیری در محل مشهد خدمتی نوینی از آزمایشگاه های تشخیص طبی و پزشکی است. که بسیاری از آزمایشگاه ها در مشهد به لیست خدمات ارائه شده ی خود به بیماران اضافه کرده اند. تا خدمات مطلوب و راحتی را برای بیماران خود فراهم نمایند. بدلیل ترافیک زیاد و شلوغ بودن شهر مشهد میتوانید از این خدمت برای انجام آزمایشات خود استفاده نمایید. و با آسودگی خاطر ، در منزل یا محل کار خود آزمایشات خود را انجام دهید.

در صورتی که تمایل دارید نمونه گیری در محل شما توسط تیم مجرب نمونه گیری در منزل آزمایشگاه تخصصی مصطفی انجام شود. فقط کافی است با شماره تماس های آزمایشگاه به شرح زیر تماس بگیرید. و یا در واتساپ یا دیگر پیام رسان های ایتا ، آی گپ ، سروش و روبیکا در خواست خود را ثبت نمایید.

05138443231

09020077963

جهت رزرو نمونه گیری در محل مشهد میتوانید پیام بدید یا تماس بگیرید.

برای اینکه بتوانید از آزمایشگاه های دیگر در شهر مشهد درخواست نمونه گیری در محل بگیرید. فقط کافیست اسم آزمایشگاه را در گوگل جستجو نمایید. با آزمایشگاه تماس بگیرید و هماهنگ نمایید.

در زیر لیستی از آزمایشگاههایی که نمونه گیری منزل در شهر مشهد را ارائه میدهند آورده شده است.

آزمایشگاه پردیس در مشهد

آدرس: احمدآباد- مقابل بیمارستان قائم- ساختمان ۷۳- طبقه منهای یک.

تلفن: ۳۸۴۴۲۰۱۶

آزمایشگاه پردیس حافظ مشهد

آدرس: بلوار وکیل آباد، نبش خروجی بلوار حافظ، پلاک786

تلفن: 38699090

آزمایشگاه تخصصی مصطفی در مشهد

آدرس : حاشیه احمداباد- بین محتشمی و عارف – ساختمان پزشکان فرید – طبقه اول

تلفن : 05138443231 – 09020077963

آزمایشگاه دکتر طاهری مشهد

آدرس: بلوار پیروزی، نبش پیروزی 34

تلفن: 05138832472

آزمایشگاه نیکان مشهد

آدرس : مشهد – احمداباد- عارف 2

آزمایشگاه دکتر نوروزپور در مشهد

آدرس:مشهد- خیابان چمران ۱۳- پلاک ۱۵.

تلفن:۳۸۵۵۵۳۴۳

آزمایشگاه دکتر امینی در مشهد

آدرسمشهد- انتهای کوی دکترا- جنب خیابان پاستور- پلاک۱۸۶.

تلفن:۳۸۴۳۴۱۱۹

آزمایشگاه پارسیان در مشهد

آدرس: مشهد- ابتدای خیابان رازی- روبه روی انتشارات به نشر- ساختمان رازی.

تلفن:۳۸۵۵۲۶۲۲

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *