آزمایشگاه پردیس مشهد

آزمایشگاه پردیس مشهد

آزمایشگاه پردیس مشهد

آزمایشگاه پردیس مشهد را میتوان به عنوان بزرگ‌ترین و مجهز ترین آزمایشگاه خصوصی در مشهد شناخت.چرا که این آزمایشگاه همیشه در استفاده از تکنیک های نوین و نوآوری شده پیشتاز بوده است.از این آزمایشگاه حتی به عنوان بزرگترین آزمایشگاه در شرق کشور نیز یاد می شود.همچنین تقریباً 200 آزمایشگاه در سراسر کشور و سایر کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان با این مرکز در زمینه انجام آزمایش همکاری متقابل دارند.

آزمایشگاه پردیس مشهد

بخش‌های آزمایشگاه پردیس مشهد

آزمایشگاه پردیس شامل بخش‌های مختلف آزمایشگاهی می باشد. بخش هایی اعم از ژنتیک (مولکولی و سیتوژنتیک)، متابولیک، هماتولوژی، سرولوژی، میکروبیولوژی، بیوشیمی، ایمونولوژی، پاتولوژیک، هورمون شناسی، آنالیز ادرار و آنالیز اسپرم می باشد. اگرچه با شروع رقابت در این بخش‌ها رقیبان زیادی پا به این عرصه گذاشتند.  اما این آزمایشگاه در بین رقبا هنوز پرچمدار و صدر نشین است.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

کادر فنی آزمایشگاه

یکی از اهداف مهم و اصلی این آزمایشگاه، انجام آزمایش ها به بهترین نحو و بالاترین سطح کیفی است.از این رو کادر فنی آزمایشگاه پردیس متشکل از مجرب ترین افراد می باشد. بالغ بر 100 نفر نیروی دانشگاهی کارآمد با مدارک تحصیلی مختلف اعم از فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی و رشته‌های مرتبط با آنها شامل کارشناس، کارشناس ارشد، دکترای تخصصی و متخصص پاتولوژی در این مرکز  فعالیت می کنند.

پردیس مشهد

خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه پردیس مشهد

آزمایشگاه پردیس علاوه بر خدمات حضوری، از خدمات غیر حضوری کارآمد نیز بهره گرفته است.برای مثال میتوان به سیستم پاسخگویی اینترنتی و راهنمای بیماران اشاره کرد.از دیگر خدمات جالب و قابل توجه این آزمایشگاه نمونه گیری در منزل می باشد.به گونه‌ای که شما میتوانید تمامی مراحل پذیرش، نمونه گیری، پرداخت کردن هزینه و تحویل جواب در محل را بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

نشانی و راه های ارتباطی با آزمایشگاه پردیس

آدرس: مشهد، خیابان احمدآباد – روبروی بیمارستان قائم (عج) ساختمان 73 طبقه منهای یک.

تلفن تماس:38442016

آدرس وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه پردیس مشهد کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را می توانید در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *