آزمایشگاه پارسیان مشهد

آزمایشگاه پارسیان مشهد

 آزمایشگاه پارسیان مشهد

آزمایشگاه پارسیان در مشهد یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه‌ها به‌خصوص در زمینه میکروب شناسی می باشد.این آزمایشگاه همچنین با بهره گیری از امکانات به روز و مجهز توانسته نظر بسیاری از بیماران و حتی پزشکان را به خود جلب کند.هدف اصلی این آزمایشگاه کمک به بیماران جهت تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماری آن‌هاست.

آزمایشگاه پارسیان

بخش‌های آزمایشگاه پارسیان مشهد

این آزمایشگاه دارای بخش‌های فنی و تخصصی متعددی می باشد.بخش هایی اعم از آنالیز دارویی، ایمونولوژی و سرولوژی، بیوشیمی عمومی و تخصصی، پاتولوژی و سیتولوژی، تشخیص مولکولی، میکروبیولوژی، هماتولوژی و انعقادی، مایکوباکتریولوژی، قارچ شناسی و هورمون شناسی می باشد. از این رو میتوان این آزمایشگاه را در زمینه میکروب شناسی یا همان میکروبیولوژی در رتبه نخست آزمایشگاه‌های شهر مشهد دانست.

کادر فنی آزمایشگاه پارسیان

کادر فنی این آزمایشگاه متشکل از افرادی مجرب و با مدارج عالی می باشد.این افراد که اکثراً مختصص علوم آزمایشگاهی هستند. با پزشکان و متخصصان خبره سراسر کشور در ارتباط اند تا با بهترین سطح کیفی به انجام آزمایش ها و تحلیل آن‌ها بپردازند.این متخصصان طی سال‌های اخیر با به کارگیری بهترین دستگاه‌های اتوماتیک از کشورهای اروپا و آمریکا توانسته اند سطح کیفی کار خود را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه پارسیان مشهد

آزمایشگاه تخصصی پارسیان خدمات مختلفی در زمینه‌های فنی، راهنمای بیماران و… ارائه می کند. از جمله میتوان به خدمات کلینیکال، پاتولوژی، ژنتیک و لیست دسته بندی آزمایش ها به صورت منظم اشاره کرد.این آزمایشگاه خدمات غیر حضوری نیز دارد. برای مثال میتوان به راه اندازی سیستم LIS  توسط این مرکز اشاره کرد.این سیستم به گونه‌ای است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت آزمایشگاه، گزینه جوابدهی آنلاین را انتخاب نموده و از این قابلیت بهره لازم را کسب نمایید. و دیگر برای دریافت جواب به صورت حضوری مراجعه نکنید. علاوه بر جوابدهی آنلاین می توان به خدمات نوین نمونه گیری در منزل توسط این آزمایشگاه اشاره کرد.

پارسیان مشهد

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه پارسیان مشهد:

آدرس:مشهد، میدان بیمارستان امام رضا (ع)، ابتدای خیابان رازی، ساختمان پزشکان رازی، طبقه همکف

تلفن تماس:38552622

فکس:38553501

آدرس وب سایت: برای مشاهده سایت آزمایشگاه پارسیان مشهد کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است .

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *