آزمایشگاه دکتر امینی مشهد

آزمایشگاه دکتر امینی مشهد

آزمایشگاه دکتر امینی مشهد

آزمایشگاه دکتر امینی در مشهد یکی از قدیمی ترین آزمایشگاه‌های شهر مشهد محسوب می شود. این آزمایشگاه در سال 1357 توسط دکتر ابوالقاسم امینی تاسیس شد. از این رو این آزمایشگاه در ارائه خدمات آزمایشگاهی بسیار با تجربه و به روز عمل می کند.

هدف اصلی این آزمایشگاه همگام بودن با جامعه پزشکی برای کمک به تداوم سلامت شهروندان محترم می باشد.

آزمایشگاه دکتر امینی مشهد

بخش‌های آزمایشگاه دکتر امینی

این آزمایشگاه به واسطه قدمتی که دارد، دارای بخش‌های تخصصی متعدد می باشد. برای مثال می توان به بخش‌هایی از جمله بخش هورمون شناسی، خون شناسی، مولکولی، پاتولوژی، آسیب‌شناسی و سیتولوژی اشاره کرد. این آزمایشگاه به‌خصوص در زمینه سیتولوژی بسیار ماهرانه عمل می کند. همچنین انجام تست های غربالگری نوزادان نیز در این مرکز فعال است. این آزمایشگاه جزء آزمایشگاه هایی هست که از تمام دستگاه های روز دنیا استفاده می کند.

کادر فنی آزمایشگاه دکتر امینی

کادر فنی آزمایشگاه  شامل متخصصانی می‌باشد. که بیش از سی دهه در این مرکز فعالیت می کنند. از این رو تمامی این افراد در زمینه‌های مختلف امور آزمایشگاهی بسیار با تجربه هستند. این متخصصان با بهره گیری از تکنیک های نوآروی شده و به روز سعی بر بالا بردن کیفیت انجام آزمایش ها دارند.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاهی

این آزمایشگاه همیشه سعی بر ارائه خدمات آزمایشگاهی کارآمد جهت رفاه حال بیماران داشته است. نمونه‌ای از این خدمات استفاده از دستگاه‌های مجهز آزمایشگاهی جهت ارتقاء سرعت و دقت انجام آزمایش ها می باشد. همچنین این مرکز از خدمات غیر حضوری بسیار مهمی بهره مند است.

برای مثال می توان بدون حضور به آزمایشگاه و فقط با مراجعه به وب سایت گزینه جوابدهی آنلاین را انتخاب نموده و از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید.

یکی دیگر از نقاط قوت این آزمایشگاه، نمونه گیری در منزل می باشد. به گونه‌ای که شما میتوانید از طریق تماس با این مرکز و تعیین وقت قبلی، مراحل آزمایشگاهی مورد نظر را در منزل بگذرانید. همینطور این مرکز علاوه بر جوابدهی آنلاین ، جواب شما را از طریق پیک به دست شما می رساند.

ازمایشگاه دکتر امینی

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه دکتر امینی

آدرس: مشهد، پنجراه سناباد (ابن سینا)، جنب خیابان پاستور، پلاک 186.

تلفن تماس: 05138434120

فکس: 384074475

وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *