آزمایشگاه دانش مشهد

آزمایشگاه تشخیص طبی دانش مشهد

آزمایشگاه دانش مشهد

آزمایشگاه دانش مشهد جزو پر سابقه ترین آزمایشگاه‌های شهر مشهد محسوب می شود. این آزمایشگاه ابتدا در شهرستان گناباد توسط دکتر علیرضا پوررضا تاسیس و آغاز به کار کرد. آزمایشگاه دانش چند سال پس از تاسیس به موقعیت فعلی خود در مشهد نقل مکان کرد. از این رو این آزمایشگاه با بیش از 28 سال سابقه در انجام امور آزمایشگاهی بسیار با تجربه است.

آزمایشگاه دانش مشهد

بخش‌های آزمایشگاه دانش مشهد

این آزمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی اعم از خون شناسی، میکروب شناسی، انگل شناسی و قارچ شناسی، تشخیص هورمون، ایمنولوژی و مولکولی می باشد. از دیگر بخش‌هایی که آزمایشگاه دانش در آن تخصص قابل توجهی دارد.  می توان به انجام آزمایش های تشخیص بیماری‌های نقص ایمنی اشاره کرد.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

کادر فنی آزمایشگاه دانش مشهد

کادر فنی آزمایشگاه دانش از افرادی متعهد و با سوابق کاری عالی تشکیل شده است. مسئول فنی آزمایشگاه دکترعلیرضا پوررضا دانش آموخته دکتری علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. همچنین سایر کارمندان این آزمایشگاه افرادی متخصص و خبره در زمینه‌های مختلف آزمایشگاهی هستند. اصلی ترین هدف این افراد همت و تلاش در راستای بهبودی و تندرستی هموطنان می باشد.

خدمات آزمایشگاهی 

آزمایشگاه دانش با بهره مندی از پیشرفته‌ترین تکنیک های روز توانسته است خدمات آزمایشگاهی مناسبی برای بیماران ایجاد کند. برای نمونه، سایت آزمایشگاه از خدمات ارزشمندی برخوردار است. ازجمله این خدمات میتوان به جوابدهی آنلاین، راهنمای بیماران، راهنمای مادران باردار و اطلاع از برنامه هفتگی آزمایشگاه اشاره کرد. همچنین تجربه بالا کادر فنی  این آزمایشگاه باعث شده تا برای کسانی که نمی‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند. بازهم می توانند از شرایط انجام آزمایش بهره مند باشند. از این رو شما می‌توانید برای تعیین نوبت و نمونه گیری در منزل با شماره این مرکز تماس حاصل فرمایید.

آزمایشگاه تشخیص طبی دانش مشهد

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه دانش مشهد

آدرس:مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 20 و 22

تلفن تماس:05138645515

آدرس وب سایت: برای مشاهده سایت آزمایشگاه دانش  کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *