بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد


بهترین آزمایشگاه کودکان و نوزادان و اطفال در مشهد

آزمایشگاه کودکان در مشهد  که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و شناسایی بهترین آزمایشگاههای اختصاصی کودکان ،نوزادان و اطفال بپردازیم. همانطور که میدونید نمونه گیری خون از کودکان یکی از بزرگترین دردسرها و استرس هایی است که هر کدام از والدین در طول دوران کودکی فرزندشون باهش مواجه هستند. و خیلی نگران هستند که پروسه ی نمونه گیری به خوبی انجام بشه. و در کنار درد و آلام بیماری کودک و گریه های مداوم و نگرانی سلامت فرزند، این نگرانی خود را به ما بسپارید.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی در شهر مشهد یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های سطح کشور در ارائه خدمات به کودکان و نوزادان است. نمونه گیری کودکان و نوزادان در این آزمایشگاه بصورت کاملا حرفه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد

آزمایشگاه تخصصی مصطفی یکی از بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد است. برای دریافت نوبت از آزمایشگاه کودکان مصطفی می توانید همین حالا با شماره تماس های آزمایشگاه تماس بگیرید.

05138443231

09020077963

آدرس آزمایشگاه کودکان در مشهد بصورت اختصاصی : حاشیه ی خیابان احمدآباد- بین محتشمی و عارف – ساختمان فرید -آزمایشگاه تخصصی مصطفی

در ویدئو های زیر نحوه ی برخورد و عملکرد کادر حرفه ایی این آزمایشگاه تخصصی در زمینه ی کودکان ، نوزادان و اطفال که از بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد هستند را مشاهده نمایید.

برای تماشای ویدئوهای بیشتر از نمونه گیری کودکان و نوزادان رو همین لینک کلیک کنید.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی به عنوان بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می نمایید . کودکان سه یا پنج ساله به صورت کاملا حرفه ای نمونه گیری می شوند و بسیاری از بچه ها حتی گریه نمی کنند. یکی از افتخارات آزمایشگاه تخصصی مصطفی به عنوان بهترین آزمایشگاه اختصاصی کودکان در مشهد نمونه گیری بدون درد است. 

نمونه گیری بدون درد:

نمونه گیری بدون درد وابسته به این موضوع است که کودک را از آمپول و پزشک هیچ وقت نترسانیده باشید. کودکانی که معمولا با آمپول و اسم بیمارستان مورد تهدید پدر و مادر قرار می گیرند در بدو  ورود به آزمایشگاه ترس زیادی دارند. گرچه که بسیاری از این کودکان نیز پس از نمونه گیری در بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد با لبخند و رضایت بیرون می روند.

تکنیک نمونه گیری بدون درد در بهترین آزمایشگاه کودکان و نوزادان

این تکنیک بر پایه سه اصل علمی و ساده استوار است و جنبه ی روانشناسی موضوع هم در کنار آن قرار می گیرد. ما در آزمایشگاه تخصصی مصطفی از والدین میخواهیم که در کنار کودک خود بمانند و در حین انجام عمل خونگیری از او حمایت کنن.

چگونه اضطراب و استرس و درد را برای بچه ها کمتر کنیم؟

این موضوع باعث کاهش اضطراب و استرس در کودک می شود. برخلاف بعضی از مراکز که از والدین میخواهند هنگام نمونه گیری بیرون از اتاق حضور داشته باشند ، ما حضور والدین را امری واجب و کمک کننده می دانیم. یک از اصول مهم در نمونه گیری از کودکان و نوزادان ارتباط شخص نمونه گیر با کودک است. این ارتباط و ایجاد صمیمیت باعث کاهش استرس و آرامش بیشتر در کودک می شود. مفتخریم که در آزمایشگاه تخصصی مصطفی همواره کارکنان خود را برای این امر آموزش داده ایم و این کاملا مغایر با برخی از مراکزی است که از تهدید و ترس در کودک برای ساکت نگه داشتن او استفاده میکنند.

چگونه نمونه گیری بدون درد را تجربه کنیم؟

شب قبل از آزمایش با کودک صحبت کنید. و کاملا منطقی به او بگویید که برای بررسی شرایط سلامت وبهبودی از بیماری نیازه که آزمایش خون انجام بده. ولی به او قول بدهید که برای این کار بهترین آزمایشگاه تخصصی کودکان را برای او انتخاب کرده اید. و فیلم های موجود در بالا را برای او پخش کنید و نشان دهید که تمام این کودکان بدون گریه دارن نمونه می دهند. پس این کار بدون درد انجام می شود. در کودکانی که خاطره  بدی از اعمال پزشکی دارند یا بعضا با آمپول و دکتر مورد تهدید قرار گرفته اند این امر کمی مشکل تر می شود.

تاثیر استرس در نمونه گیری کودکان و نوزادان در بهترین آزمایشگاه

استرس و حالات عاطفی گوناگون مثل گریه ، غم واندوه ، شادی و هیجان بیش از حد در نتایج آزمایش تاثیرگذار هستند. این امر هم در بزرگسالان و هم در کودکان و اطفال صدق میکند. این موضوع اهمیت اینکه شما به یک آزمایشگاه تخصصی برای نمونه گیری از کودک خود مراجعه نمایید را دو چندان می کند.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی به عنوان بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد گام موثری در این زمینه برداشته است

آزمایشگاه کودکان در مشهد

همانطور که در بالاتر نیز اشاره شد بهترین آزمایشگاه تخصصی کودکان و نوزادان با اقدامات موثر خود نقش بسیار زیادی در کاهش این استرس و هیجان دارد. اکثر والدینی که به آزمایشگاه تخصصی مصطفی مراجعه می کنند بابت این که بار روانی کودک را کم کرده ایم ونمونه گیری بدون استرس را برای کودکشان به ارمغان آورده ایم تشکر و قدردانی می کنند. و ما بسیار خوشحالیم که توانسته ایم عمل نمونه گیری خون که عملی زجر آور و سخت محسوب میشده است را برای کودکان شما به یک خاطره ی خوب تبدیل نماییم.

نمونه گیری در منزل برای کودکان و نوزادان

یکی از خدمات ارائه شده در آزمایشگاه تخصصی مصطفی انجام نمونه گیری کودکان در منزل است. البته ارائه ی این خدمت شرایطی نیز دارد.

آیا نمونه گیری در منزل برای کودکان و نوزادان برای همه ی سنین انجام می شود؟

جواب خیر است. در حال حاضر ما برای کودکان بالای 7 سال نمونه گیری خون در منزل ارائه می دهیم. برای رزرو میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا در پیام رسانی که در دسترس دارید ( پیام رسان های واتساپ – ایتا- آی گپ – سروش وروبیکا) پیام بدهید.

0518443231

09020077963

نمونه گیری کودکان و نوزادان کاری است که نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد و معمولا باید دو نفر متخصص در کنار کودک یا نوزاد شما حضور داشته باشند. زمانی که شما درخواست نمونه گیری منزل می دهید تنها یکی از کارشناسان آزمایشگاه به محل شما حضور می یابند. و از آنجایی که نمونه گیری از کودکان و نوزادان نیاز به دو نفر متخصص دارد این امر کمی ناممکن می شود.

البته بعضی از خانواده ها با این وجود درخواست نمونه گیری برای نوزاد خود را دارند . ولی به شما قول می دهیم اگر تنها یک بار در آزمایشگاه اختصاصی کودکان و نوزادان حضور یابید و آن را تجربه کنید از این تجربه پشیمان نخواهید شد.

آزمایشگاه خوب برای آزمایش زردی نوزاد

یکی از آزمایشات بسیار حیاتی و مهم در بدو تولد نوزادان تا حدود یک ماهگی آزمایش بیلی روبین یا زردی خون است. از آنجایی که اگر زردی خون از حدی بالاتر برود و بالا بماند موجب آسیب مغزی در کودک می شود در هفته های اول یکی از بزرگترین دل مشغولی های والدین محسوب می شود.

آزمایشگاه تخصصی مصطفی به عنوان بهترین آزمایشگاه نوزادان در امر نمونه گیری از نوزادان برای آزمایشات زردی یا همان بیلی روبین آماده ارائه ی خدمت به شما همشریان عزیز می باشد.

آزمایشات زردی در نوزادان چند ساعته جوابدهی می شود؟

از آنجایی که آزمایش زردی یه آزمایش اورژانسی محسوب می شود. این آزمایش در آزمایشگاه تخصصی مصطفی در حداقل زمان ممکن یعنی کمتر از دو ساعت جوابدهی می شود. لطفا قبل از مراجعه حضوری با پذیرش آزمایشگاه هماهنگ بفرمایید.

05138443231

آدرس آزمایشگاه: مشهد – حاشیه خیابان احمدآباد – بین محتشمی و عارف- ساختمان فرید -آزمایشگاه تخصصی مصطفی

بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد برای آزمایشات رشد اطفال

یکی از نگرانی های والدین در مورد رشد کودکان و نوزادان است. اغلب والدین معتقد هستند که فرزندشان از رشد کافی برخوردار نیست. برای اینکه متوجه بشیم کودک یا نوزاد رشد مناسبی دارد از نمودارهای رشد استفاده می شود. و در صورتی که متخصص کودکان تشخیص بدهند که رشد نوزاد یا کودک کافی نبوده است درخواست آزمایشات مربوط به رشد را می دهد.

چگونه آزمایشات رشد در کودکان و نوزادان انجام می شود؟

آزمایش هورمون رشد معمولا در سه مرحله انجام می شود. آزمایش هورمون رشد در آزمایشگاه اختصاصی کودکان یعنی آزمایشگاه تخصصی مصطفی قابل انجام است.نحوه انجام آزمایش در بهترین آزمایشگاه تخصصی کودکان بدین صورت است که ابتدا یک نمونه ی خون در شرایط ناشتا گرفته می شود.

روش انجام تست هورمون رشد مطابق دستور پزشک:

پس از آن طبق دستور پزشک از دارو یا تحرک و یا شربت قندی برای تحریک هورمون رشد استفاده می شود . و با فواصل زمانی یک ساعت و دو ساعت پس از دارو یا تحریک نمونه گیری های مجدد انجام می شود. از اونجایی که قراره سه بار عمل نمونه گیری انجام بشه مهارت نمونه گیر بسیار مهمه. آزمایشگاه تخصصی مصطفی با استفاده از نیروهای زبده و کاربلد در زمینه ی اطفال در امر نمونه گیری اطفال و کودکان پیش قدم است.

بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد برای انجام آزمایشات بلوغ جنسی

یکی دیگر از آزمایشات پر درخواست در کودکان آزمایشات مربوط به بلوغ جنسی است. گاهی اوقات کودکان دچار بلوغ جنسی زودرس می شوند. و گاهی اوقات دچار بلوغ دیر رس. در هر دوحالت ضروری است که نمونه گیری کودک توسط کارشناسان زبده و کاربلد در زمینه ی نمونه گیری کودکان و نوزادان انجام شود.

آیا آزمایشات کودکان و نوزادان نیاز به ناشتایی دارد؟

ایجاد شرایط ناشتایی در کودکان و نوزادان امر بسیار دشواری است و گاهی اوقات ناشدنی. توصیه ما در مورد آزمایشات شیرخواران این است که آزمایش در حداکثر فاصله ی زمانی شیردهی انجام شود. یعنی اگر نوزاد هر 4 ساعت شیر میخورد پس آزمایش با 4 ساعت ناشتایی انجام شود. گاهی اوقات به علت شرایط زمانی و اورژانسی امکان همین 4 ساعت هم نیست پس ناچارا مجبوریم نمونه گیری را انجام دهیم.

ناشتایی برای کودکان بالای 5 سال:

در کودکان بالای 5 سال توصیه این است که کودک قبل از نمونه گیری به مدت 6 الی 8 ساعت چیزی نخورد. خوردن آب در این زمان بلامانع است. برای کودکان بین 2 سال و 5 سال تا جایی که ممکن است سعی کنید 6 ساعت ناشتایی را رعایت کنید. این امر موجب دقیق تر شدن آزمایشات خواهد شد.

آیا خوردن آب در زمان ناشتایی برای کودکان مشکلی ندارد؟

نوشیدن آب در زمان ناشتایی نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز بلامانع است.

آیا خوردن مولتی ویتامین و دارو در زمان ناشتایی موردی ندارد؟

در زمان ناشتایی کودک خود سعی کنید از 24 ساعت قبل قطره ها یا داروهای مولتی ویتامین را متوقف کنید. ولی اگر کودک داروی به خصوصی مصرف میکند در این مورد باید با پزشک متخصص مشورت نمایید. اگر کودک داروی تیروئید مصرف میکند میتوانید دارو رو پس از نمونه گیری خون در بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد به او بدهید.

نحوه گرفتن نمونه ی ادرار و مدفوع در بهترین آزمایشگاه کودکان در مشهد

از آنجایی که نمونه گیری ادرار و مدفوع معمولا در کودکان و نوزادان در آزمایشگاه امری قابل کنترل نیست. والدین ظرف تهیه میکنن و نمونه ادرار و مدفوع را در منزل تهیه می کنند.

نکته ای که باید به آن دقت کنید به شرح زیر است:

اگر کودک شما زیر دو سال است برای جمع آوری نمونه ی ادرار باید از کیسه های ادراری استفاده کنید. کیسه ی ادراری در دو جنس دخترانه و پسرانه را از آزمایشگاه کودکان در مشهد می توانید تهیه کنید.

قبل از اتصال کیسه ی ادراری به کودک حتما ناحیه ی تناسلی با آب و صابون شستشو نمایید.

نحوه استفاده از کیسه ادراری:

کیسه را فقط به مدت نیم ساعت به کودک متصل نگهدارید. اگر در این مدت نمونه جمع آوری نشد . باید کیسه ادراری از نوزاد جدا نموده و کیسه ی جدیدی را متصل نمایید.

پس از جمع آوری نمونه ی ادرار بدون این که به نمونه دست بزنید و آن را آلوده کنید دو چسب کیسه را به هم متصل کرده و داخل ظرف دیگری قرار دهید.

نمونه باید ظرف مدت یک ساعت به آزمایشگاه کودکان در مشهد منتقل شود. اگر نمی توانید در این مدت نمونه را به آزمایشگاه برسانید آن را داخل یخچال نگهدارید و بعد به آزمایشگاه کودکان در مشهد و نوزادان تحویل دهید.

 نحوه گرفتن آزمایش مدفوع در کودکان:

برای تهیه نمونه ی مدفوع در کودکانی که پوشک می شوند. می توان نمونه را از داخل پوشک برداشت کرد.

دقت کنید که نمونه را ظرف یک ساعت به آزمایشگاه انتقال دهید.

دیگر آزمایشگاههای کودکان و نوزادان در شهر مشهد

از دیگر آزمایشگاه کودکان  در مشهد و نوزادان می توان به دو بیمارستان دولتی دکتر شیخ و بیمارستان اکبر اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که این دو مرکز بیمارستانی دولتی هستند و بسیاری از آزمایشاتی تخصصی مثل ویتامین ها و هورمونی های مختلف را انجام نمی دهند.

در انتها جا دارد تشکر کنم از کلیه پرسنل آزمایشگاه کودکان در مشهد ، نوزادان  یعنی آزمایشگاه تخصصی مصطفی که با صبر و حوصله ی بی نظیر خود آرامش و تجربه ی متفاوتی از نمونه گیری و آزمایش را برای کودکان و نوزادان و خانواده های آنها  به ارمغان آورده اند.

14 دیدگاه

  • سلام
    من دخترم آزمایش داشت تشکر از پرسنل آزمایشگاه نمونه گیری خیلی خوب بود محیط تمیز و آرام و برخورد پرسنل با مراجعه کننده عالی بود

  • سلام و عرض ادب
    نمونه گیری عالی بود کادرمتخصص و مجرب و برخورد عالی با روابط عمومی بسیار بالا و از طرفی محیطی بسیار آرامش بخش و تمیز

    پاسخ

  • سلام
    نمونه گیری عالی بود و پسرم اصلا اذیت نشد و برخورد پرسنل با پسرم عالی بود محیط تمیز و عالی

  • سلام و عرض ادب
    نمونه گیری عالی- دخترم اصلا گریه نکرد
    محیط تمیز و آرام
    برخورد پرسنل محترمانه و با صبر

  • سلام
    کادرمتخصص و مجرب و برخورد عالی با روابط عمومی بسیار بالا – نمونه گیری عالی بود از طرفی محیطی بسیار آرامش بخش و تمیز

  • سلام
    روابط عمومی بالا و برخورد بسیار عالی
    نمونه گیری خیلی خوب و اصلا درد نداشت و دخترم اصلا اذیت نشد.
    جوابدهی دقیق و سریع

  • سلام
    نمونه گیری خیلی عالی بود و رفتار پرسنل با دخترم خیلی خوب و صبورانه بود طوری که اصلا دخترم دچار استرس و ترس نشد

  • من پسرم آزمایش داشت و ترس خیلی زیاد از آزمایش داشت نمونه گیری خیلی خوب بود و اصلا اذیت نشد محیط تمیز و آرام و برخورد پرسنل با مراجعه کننده عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *