آزمایش خون در منزل در مشهد

نمونه گیری در منزل مشهد

آزمایش خون در منزل در مشهد

جهت هماهنگی برای آزمایش خون در منزل در مشهد با شماره های زیر تماس بگیرید:

09020077963

05138443231

و یا در واتساپ به شماره 09020077963 پیام بدید.

جهت راهنمایی برای شرایط و هزینه ی آزمایش می تونید نسخه ی خودتون رو در واتساپ ارسال کنید.

برای راحتی ارتباط شما عزیزان با آزمایشگاه جهت درخواست نمونه گیری منزل پیام رسان های ایتا ، سروش ، آی گپ ، روبیکا به شماره 09020077963 نیز فعال گردیده است .

آزمایش خون در منزل در مشهد امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. برای درخواست آزمایش خون در منزل در مشهد کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید . و یا در هر یک از پیام رسان های بالا که گفته شد پیام بگذارید . در صورت درخواست چکاپ فقط کافی است که شما آدرس منزل یا محل کار خود را برای ما ارسال بفرمایید . و در صورتی که نسخه دارید عکس نسخه یا در صورت آنلاین بودن نسخه کدملی خود را به همراه آدرس منزل یا محل کار ارسال بفرمایید . تیم ما در اسرع وقت برای انجام آزمایشات به محل شما آمده  و آزمایش شما را انجام می دهند.

اهمیت آزمایش خون در منزل در مشهد:

بدلیل مشغله زیادی که افراد دارند این خدمت نوین از آزمایشگاه ها بسیار پر اهمیت بوده و اگر بیمار تو خونه دارید که براش سخته به آزمایشگاه مراجعه کنه. یا اگر مشغله زیاد دارید و زمان برای مراجعه حضوری رو ندارید ، یا اگر کلا مثل من حالشو نداری بری تو صف آزمایشگاه . می تونید همین الان تماس بگیرید تا کارشناس آزمایشگاه تخصصی مصطفی بیاد به محل شما و دیگه نیازی نباشه به آزمایشگاه مراجعه کنید  .

آزمایش خون در منزل در مشهد خدمت نوین آزمایشگاه تخصصی مصطفی است. که جهت رفاه حال شما عزیزان همشهری فراهم شده است.

شماره تماس جهت هماهنگی نمونه گیری در منزل 09020077963 و یا میتوانید در واتساپ با همین شماره هماهنگ بفرمایید.

آزمایش خون در منزل مشهد

آزمایش خون در منزل در مشهد

آزمایش خون در منزل در مشهد مقدس خدمتی از آزمایشگاه مصطفی است. که با استفاده از این خدمت دیگر نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ندارید. گرچه که ما دوست داریم شما را در مجموعه ی خودمان زیارت کنیم و با شما آشنا بشیم. ولی این امکان را جهت رفاه و راحتی شما عزیزان ایجاد کردیم.

آزمایش خون در منزل در مشهد یا محل کار فواید بسیار متعددی دارد.

در این مقاله به تعدادی از معایب و عیب های آزمایش خون در منزل نیز اشاره شده است. در آزمایشگاه مصطفی معایب و کسورات آزمایش خون با استفاده از تکنولوژی های نوین مثل دستگاه های حمل کننده و برنامه ریزی دقیق و منظم مرتفع شده است. و تمام سعی آزمایشگاه بر این بوده است که دغدغه آزمایش دادن را از شما عزیزان از بین ببرد و برای شما آسودگی خاطر را ایجاد نماید.

انجام چکاپ های سالیانه با آزمایش خون در منزل در مشهد:

برای انجام چکاپ های سالیانه خود شامل آزمایشات چربی – آزمایش قند ، آزمایشات کبد ، آزمایشات کلیوی ، کم خونی یا پرخونی ، آزمایش کلسیم خون ، آزمایش ویتامین د ، آزمایشات تیروییدی ، آزمایش کامل ادرار و کشت ادرار ، برای انجام تمامی این چکاپ ها میتوانید از خدمت آزمایش خون در منزل در مشهد استفاده نمایید. و به راحتی چکاپ خود را بدون بیرون آمدن از خانه در منزل یا محل کار خود انجام دهید و جواب ازمایشات خود را بصورت آنلاین دریافت نمایید . یا از آزمایشگاه بخواهید که جواب را برای شما پیک کند.

برای انجام چکاپ های خود می توانید همین حالا با آزمایشگاه تخصصی مصطفی به شماره 09020077963 تماس بگیرید و درخواست نمونه گیری در منزل خود را ثبت نمایید.

چگونه از خدمت آزمایش خون در منزل در مشهد استفاده نماییم:

برای استفاده از خدمت آزمایش خون در منزل در مشهد کافیست با آزمایشگاه تخصصی مصطفی به شماره تماس های 05138443231 و 09020077963 تماس گرفته و در خواست خود را ثبت نمایید . و یا در واتساپ – ایتا – سروش – آی گپ – روبیکا به شماره 09020077963 پیام بگذارید . در صورتی که در خواست چکاپ دارید فقط کافی است که آدرس منزل یا محل کار خود را ارسال نمایید تا برای شما عزیزان نوبت نمونه گیری در منزل ثبت گردد.

در صورتی که نسخه دارید عکس نسخه و در صورت آنلاین بودن نسخه ، کد ملی خود را به همراه آدرس منزل یا محل کار ارسال نمایید تا نوبت برای شما عزیزان گذاشته شود و تیم ما برای نمونه گیری آزمایش خدمت شما برسند.

آزمایش خون در منزل در مشهد برای کودکان

آزمایش خون در منزل برای اطفال و کودکان اهمیت ویژه ای دارد . این موضوع باید مورد توجه والدین عزیز قرار بگیره و آزمایشگاه مصطفی نسبت به این دسته از افراد یعنی خردسالان بسیار اهمیت زیادی قائل است .

به چند علت آزمایش خون در منزل مشهد از اطفال و کودکان بهتر است در منزل انجام شود : اول اینکه حضور بچه ها در فضاهای بیمارستانی تجربه ی ناخوشایندی را برای آنان به همراه خواهد داشت. کودکان به طور عمومی از دکتر و پرستار جماعت واهمه دارند علی الخصوص که پای آمپول و خون گرفتن هم وسط باشه.

آزمایشگاه مصطفی با بهره گیری از کارشناسان خبره و با تجربه در امر نمونه گیری از کودکان و نوزادان همواره در کنار شماست.

چرا آزمایش خون در منزل در مشهد برای کودکان حائز اهمیت است؟

این مقوله از دو جهت حائز اهمیت است. اول اینکه بسیاری از هورمون ها مثل هورمون های تیروئیدی (که بصورت روتین جزء چکاپ های اطفال است) ریتمی هستند.  و تحت تاثیر پارامترهایی مثل غم یا شادی یا ترس مقدار آنها متفاوت خواهد شد. و همین ترس و واهمه ای که به کودک شما وارد می شود. باعث تغییر آنالیت ها و هورمون های خونی او می شود. و این موضوع یعنی تمامی زحماتی که شما و همکاران ما می کشند بی فایده می شود.

مقوله دوم این که هنوز خیلی از ماها (بزرگسالان) از فضای بیمارستانی، از دکتر و حتی بوی الکل ترس داریم. و این موضوع ریشه در بچگی داره . خب وقتی من از فضای بیمارستان و مطب و دکتر ترس داشته باشم. نتیجتا چکاپ سالیانه نمیدم،موضوعات مربوط به سلامتی خودم را پیگیری نمی کنم و همه ی اینها سلامتی منو تحت الشعاع قرار میده . از این جهت آزمایش خون در منزل برای کودکان و نوزادان بهترین گزینه است.

 قبل از آزمایش خون در منزل در کودک استرس ایجاد نکنید.  و چند دقیقه قبل از حضور همکارانم با کودکتون بصورت منطقی و قاطعانه البته با لحنی آرام صحبت کنید. و توضیح بدید که این امر بسیار لازم و ضروری است.

اهمیت خون گیری از کودکان در منزل

خب از اونجایی که کودکان هنوز به درک صحیح از پیرامون دست پیدا نکرده اند. حضورشون در محیط آزمایشگاه و بیمارستان براشون ایجاد ترس و واهمه نمی کند. و عمده ی نوزادان که موقع خون گیری گریه می کنند. از این شاکی هستند که از خواب بیدارشون کردیم . ولی یک نکته رو در مورد نوزادان یادمون باشه نوزاد هنوز سیستم ایمنی تکامل یافته ای نداره و خیلی ضعیفه و مستعد ابتلا به انواع بیماری ها. از این جهت حضورش در محیط های بیمارستانی و علی الخصوص شلوغ می تونه زمینه ساز بیماری بشه. پس حالا درک می کنیم چرا نمونه گیری در منزل در شهر مشهد برای نوزادان هم مفیده.

یک موضوع دیگه هم وجود داره ، نوزاد تو روزهای بدو تولد به شدت آسیب پذیره. پس بهتره تو خونه بمونه و از طرفی مادر نوزاد هم در شرایطی نیست که بخواد از خونه خارج بشه.

چرا باید در شهر مشهد از نمونه گیری خون در منزل مشهد استفاده کنیم؟

مشهد در طی چند دهه اخیر رشد چشمگیری داشته و بیش از اندازه بزرگ شده است. و بعضا این رشد شهری بدون برنامه انجام شده و به اصطلاح وضعیت شهر را به صورت نا متجانس در آورده است. این امر موجب شده است با اینکه این شهر حدود 4 میلیون نفر جمعیت دارد و محدوده ی بزرگی را شامل شده است. اما همچنان تمرکز مراکز تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در خیابان احمدآباد و چمران واقع شود. و این تمرکز مراکز بهداشتی در مرکز شهر سختی های خیلی زیادی برای بیماران بوجود می آورد.

در صورتی که طبعا در شهری مثل مشهد با این وسعت انتظار می رفت تا چندین مرکز پزشکی و طبی در هر منطقه بوجود آورده شود. با توجه به تفاسیری که گفته شد هنوز بسیاری از بیماران و بسیاری از مادران باردار باید عصر هنگام به مطب مراجعه کنند و مجددا صبح بصورت ناشتا به آزمایشگاه ، یعنی دو بار باید به مرکز شهر و مرکز شلوغی مراجعه کنند.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *