دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه

آموزش پذیرش آزمایشگاه و نمونه گیری

دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه:

دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه (دوره آموزشی آنلاین پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه ) جهت آموزش کارجویان و فارغ التحصیلان رشته های علوم آزمایشگاهی، بیوشیمی، هماتولوژی، میکروب شناسی، ایمنولوژی، ویروس شناسی، انگل شناسی، ژنتیک، زیست شناسی و سایر رشته های مرتبط و یا غیر مرتبط آماده شده است.

بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید دوره کنید فیلم بالا رو ببینید. در این فیلم سعی شده به تمام سوالاتی که در مورد این دوره در ذهن شما هست ، پاسخ داده بشه.

لطفا جهت هر گونه سوال و یا هماهنگی به شماره ی 09020077964 داخل واتساپ پیام بدید. در واتساپ سریعا به پیام شما پاسخ داده خواهد شد. لطفا از تماس با خطوط تلفن آزمایشگاه جدا خودداری نمایید.

چطور باید ثبت نام کنم؟

همین الان دکمه خرید رو بزن و بعد از خرید می توانی دوره را به صورت آنلاین ملاحظه کنید.

فصل سوم دوره بصورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته است . میتوانید جلسات این فصل را در پایین مشاهده نمایید.

جلسه اول فصل سوم دوره آموزشی متصدی پذیرش و نمونه گیری
جلسه دوم فصل سوم دوره آموزشی متصدی پذیرش و نمونه گیری

خرید انلاین

دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه به درد چه کسانی میخوره؟

این دوره بصورت جامع و از صفر تا 100 مباحث یک آزمایشگاه را شامل می شود فلذا هر شخصی که حداقل تحصیلات دیپلم به بالا داشته باشد می تواند از آن استفاده کند .

این دوره مشتمل بر دویست ساعت آموزش آنلاین تکنسین آزمایشگاه است و در نوع خود قدرتمندترین و جامع ترین دوره آموزشی در حوزه متصدی یا کارشناس پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه است.

آیا با این دوره به یک تکنسین حرفه ای تبدیل می شویم؟

دوستان تکنسین آزمایشگاه مطابق آنچه در گذشته وجود داشته دیگر وجود ندارد. در بخش های فنی آزمایشگاه فقط کارشناسان علوم آزمایشگاهی توانایی کار کردن دارند. و رشته های مرتبط و غیر مرتبط تنها در بخش نمونه گیری و پذیرش می توانند مشغول به کار شوند. البته اگر فرد بعدها استعداد خود را در آزمایشگاه نشان دهد و توانایی لازم را داشته باشد قطعا به عنوان نیروی فنی خوب نیز مشغول به کار می شود. ولی این دوره از شما یک کارشناس پذیرش و نمونه گیری بسیار با سواد ومتخصص می سازد. و با استفاده از این دوره اطلاعات بسار زیادی در مورد تست های آزمایشگاهی و بخش پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه تشخیص طبی کسب خواهید کرد.

دموی دوره آموزشی آنلاین پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه تشخیص طبی ( در این فیلم قسمت های خیلی مختصری از دوره آموزشی برای شما دوست عزیز به نمایش گذاشته شده است )

آیا با گذراندن این دوره می توانیم کار گیر بیاریم ؟

اگر کلیه مباحث آموزشی دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه را خوب فرا بگیرید و از تکنیک و آموزش های کاریابی که استاد در فصل آخر دوره به شما آموزش خواهند داد استفاده کنید مطمئن باشید جزء نیروهایی خواهید بود که آزمایشگاه ها حاضرند با پرداخت حقوق بالاتر شما را استخدام نمایند. یکی از فصل های مهم در دوره ما این است که چطور استخدام شویم . یعنی به شما آموزش می دهیم که چگونه در خواست کار کنید که مدیر یک آزمایشگاه شما را قبول کند.

دوره آموزشی تکنسین آزمایشگاه

سرفصل های دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه (کاربر پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه ) :

دوره ی آموزشی پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه (دوره آموزشی تکنسین آزمایشگاه) دارای چندین سرفصل و بخش های مختلفی است. که بصورت مختصر در اینجا بیان می شود:

سر فصل های دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه:

فصل 1: پیش نیاز (مرور این فصل برای دانش پذیرانی که رشته غیر مرتبط دارند الزامی است.)
فصل 2: بخش های مختلف یک آزمایشگاه تشخیص طبی
فصل3: انواع نمونه های آزمایشگاهی
فصل4: تست ها یا آزمایش های بخش بیوشیمی
فصل5: تست ها یا آزمایش های بخش هماتولوژی یا خون شناسی
فصل6: تست ها یا آزمایش های بخش میکروب شناسی و سرولوژی
فصل7: تست ها یا آزمایش های بخش انگل شناسی
فصل8: تست ها یا آزمایش های بخش ایمنولوژی و ویروس شناسی
فصل9: تست ها یا آزمایش های بخش هورمون شناسی
فصل10: تست ها یا آزمایش های بخش ژنتیک
فصل11: تست ها یا آزمایش های بخش پاتولوژی
فصل 12: آموزش نسخه خوانی تصویری ( مشتمل بر 300 نسخه متداول)
فصل 13: قوانین نسخ بیمه و سازمان های بیمه گر
فصل 14: آموزش تصویری نمونه گیری آزمایشگاه
فصل 15: مخاطرات و ملاحظات ایمنی در آزمایشگاه
فصل 16: داروشناسی و تداخلات دارویی

هزینه دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه ( کارشناس یا متصدی پذیرش و نمونه گیری):

هزینه این دوره در سال 1402، مبلغ سه میلیون تومان تعیین شده است. با توجه به افزایش نرخ بیکاری ، من مبلغی از هزینه ی دوره رو به شما هدیه میدهم و شما تنها با پرداخت 1480هزار تومان می توانید همین حالا این دوره رو خریداری کنید. بخشی از هزینه ی دریافتی به امور خیریه و کودکان سرطانی تعلق می گیرد.

آیا می توان دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه را بصورت مشترک استفاده نمود؟

دقت کنید که تمام عوائد حاصله از فروش این دوره به بنیاد خیریه مصطفی تعلق دارد. فلذا هر دوره به یک شخص تعلق دارد و شما نمی توانید دوره خریداری شده ی خودتان را در اختیار دوستان یا شخص دیگری قرار دهید.

بنیاد خیریه مصطفی:

بسیاری از بیماران تحت پوشش بنیاد خیریه مصطفی کودکان سرطانی هستند و یا اهل شهرستان های کم بضاعت مثل سیستان و بلوچستان هستند. یعنی شما با پرداخت وجه این دوره هم در کار خیر کمک به بیماران نیازمند سهیم شدید. و هم از کامل ترین و تخصصی ترین دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه ( دوره آموزشی آنلاین پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه) بهره مند شده اید.

چه رشته هایی می توانند در آزمایشگاه به عنوان تکنسین آزمایشگاه کار کنند؟

در گذشته که تعداد فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی اندک بود. اشخاص با گذراندن دوره های مهارت آموزی پس از چندین ماه می توانستند به عنوان تکنسین آزمایشگاه ، در آزمایشگاه های تشخیص طبی مشغول به فعالیت شوند.

رشته هایی که می توانند کار کنند:

در سال های اخیر با افزایش تعداد فارغ التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی، قوانینی گذاشته شد که آزمایشگاه ها را ملزم به کارگیری کارشناسان علوم آزمایشگاهی در بخش های فنی آزمایشگاه می کردند. از این جهت افراد با رشته های غیر مرتبط و غیر علوم آزمایشگاهی تنها دربخش های پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه می توانند مشغول به کار شوند. نا گفته نماند که بخش پذیرش و نمونه گیری مهم ترین بخش یک آزمایشگاه به حساب می آید و تعداد پرسنل زیادی در بخش خصوصی در حال حاضر در این بخش مشغول به کار هستند.

چه رشته هایی می توانند از دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه استفاده کنند؟

این دوره توسط استاد بهمدی (مدرس دانشگاه و بنیان گذار آزمایشگاه تخصصی مصطفی ) تهیه و ضبط شده است. این دوره به گونه ای ضبط گردیده که شخصی از رشته ی ادبیات یا حقوق و یا حسابداری هم می تواند به راحتی آن را بیاموزد.  و استاد به گونه ای مسائل را ساده سازی کرده اند که به راحتی قابل فهم و یادگیری است.

از ابتدایی تا پیشرفته دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه:

این دوره از سطوح ابتدایی شروع میشه و تا مراحل پیشرفته جلو میره، به گونه ای که حتی کارشناسان آزمایشگاه نیز پس از گذراندن دوره های کارآموزی و بیمارستانی نیازمند فراگیری این دوره هستند. ازآن جهت که بسیاری آزمایشات به روز و پیشرفته به تفضیل در آن تدریس شده است.

آیا در پایان دوره مدرک دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه داده می شود ؟

در پایان دوره نمونه گیری آزمایشگاه آزمون آنلاین برگذار می شود . و در صورت قبولی در آزمون گواهی آموزشی دوره 200 ساعته پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه تشخیص طبی به شما اعطا خواهد شد.

مدرک نمونه گیری آزمایشگاه :

برای دریافت مدرک نمونه گیری آزمایشگاه بایستی شما بعد از گذراندن دوره آموزشی کارشناس پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه و شرکت در آزمون دوره کارشناس آزمایشگاه می توانید مدرک نمونه گیری آزمایشگاه را دریافت نمایید.

بعد از گذراندن دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه چگونه کار پیدا کنیم؟

خوب بذارید بطور خلاصه براتون بگم. شما با دیدن فصل های اولیه دوره به لحاظ تئوری و شناخت مباحث آزمایشگاه در سطح خیلی عالی قرار می گیرید. پس از آن با فراگیری فصل نسخه خوانی ، در امر نسخه خوانی بسیار تخصصی آموزش می بینید و در حد یک نیروی ماهر به امر پذیرش آزمایشگاه مسلط خواهید شد. بدیهی است، از آنجایی که شما مباحث بیمه ای و کلیه ریزکاری های پذیرش من جمله نرم افزار های پذیرش را آموزش دیده اید در این امر از بسیاری از متصدیان پذیرش که در حال حاضر در آزمایشگاه ها در حال فعالیت هستند پیش تر خواهید بود.

شما طی این دوره 200 نسخه را بصورت کاملا عملی پذیرش خواهید کرد و با شرایط آزمایش آن آشنا خواهید شد.

دقت کنید که در بسیاری از آزمایشگاه های شهر های کوچک و یا لوکال 50% آزمایشاتی که در این دوره خواهید دید پذیرش نمی شود. پس شما که این دوره آموزشی را فرا گرفته اید بسیار کار بلدتر و حرفه ای تر از افراد شاغل در آزمایشگاه خواهید بود.

دوره خونگیری آزمایشگاه :

شما زمانی که میخواهید کار خونگیری در ازمایشگاه را انجام دهید. نیاز است که تمام تست های آزمایشگاهی را بشناسید و بدانید که برای هر تست آزمایشگاهی چه نمونه ای و چه لوله ای مورد نیاز است. که تمام این مباحث در این دوره به شما آموزش داده شده است . و همینطور مبحث خونگیری آزمایشگاه به صورت کاملا حرفه ای به شما آموزش داده شده است .

اما این نکته را مد نظر داشته باشید برای اینکه شما در خونگیری آزمایشگاه به صورت حرفه ای کار کنید نیاز است که شما در آزمایشگاه کارآموزی کنید که این کار را به صورت حرفه ای یاد بگیرید .

اما کلید ورود شما عزیزان به آزمایشگاه ها اینست که تست های آزمایشگاهی را کامل بشناسید و شرایط و نمونه های مورد نیاز هر تست را کامل یادداشته باشید.

دوره کارشناس آزمایشگاه :

در دوره کارشناس آزمایشگاه یا همان متصدی پذیرش و نمونه گیری تمام مباحثی که شما برای کار کردن در آزمایشگاه تشخیص طبی نیاز است آموزش ببینید کامل تدریس شده است . و شما را برای کار کردن در آزمایشگاه تشخیص طبی کاملا آماده می کند.

سر فصل های دوره کارشناس آزمایشگاه  یا دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه را می توانید در همین مقاله ببینید . و برای تهیه دوره کارشناس آزمایشگاه می توانید دکمه خرید را بزنید و دوره را تهیه کنید.

آموزش های اصولی ، علمی و تخصصی  پذیرش و نمونه گیری :

آموزش نمونه گیری خون بصورت اصولی ، علمی و تخصصی به شما آموزش داده خواهد شد. از آنجایی که این دوره بصورت آنلاین و در سرتاسر کشور عرضه میگردد شما میتوانید پس از اتمام دوره به یکی از آزمایشگاه های شهر خود مراجعه نمایید و بگویید که آموزش پذیرش و نسخه خوانی و کلیه مراحل ثبت نسخه و مسلط به نسخه خوانی و بیمه و … را دیده اید و می خواهید مدتی کارآموز آزمایشگاه باشید .

در طی این دوره بصورت عملی آموزش های خود را می بینید و آنگاه متوجه کامل بودن و تخصصی بودن این دوره خواهید شد.

بعد از گذراندن دوره پذیرش و نمونه گیری آزمایشگاه:

در کنار کارآموزی می توانید دوره نمونه گیری و نحوه خونگیری را بصورت عملی فراگیرید. به شما قول میدهم اگر تمام آموزشها را با دقت ببینید و به خوبی فراگیرید در عرض شش ماه یکی از بهترین متصدیان پذیرش و نمونه گیری در شهر خود خواهید شد که مدیران آزمایشگاهی طالب استخدام و ماندن شما در آزمایشگاه خود خواهند بود.

22 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *