آزمایشگاه دکتر سزاوار مشهد

آزمایشگاه دکتر سزاوار مشهد

آزمایشگاه دکتر سزاوار در مشهد

آزمایشگاه دکتر سزاوار در مشهد یکی دیگر از آزمایشگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی شهر مشهد به حساب میرود. این آزمایشگاه توسط دکتر سید مجید سزاوار کمالی تاسیس شده است. هدف مهم و اصلی این آزمایشگاه ارائه خدمات آزمایشگاهی مناسب و با کیفیت به همشهری‌های محترم و جلب رضایت آن‌ها می باشد.

آزمایشگاه دکتر سزاوار مشهد

بخش‌های آزمایشگاه دکتر سزاوار

این آزمایشگاه شامل بخش‌های تخصصی متعددی می باشد. برای مثال میتوان به بخش‌های نمونه گیری، بیوشیمی، انگل شناسی، هماتولوژی، میکروب شناسی و هورمون شناسی در این مرکز اشاره کرد. همچنین بخش‌های جانبی دیگر ازجمله پذیرش و جوابدهی حضوری نیز در آزمایشگاه فعال هستند.

 کادر فنی آزمایشگاه

کادر فنی این آزمایشگاه شامل افرادی کاملاً متخصص و مجرب در زمینه امور آزمایشگاهی می باشد. مسئول فنی آزمایشگاه دکتر سید مجید سزاوار کمالی فارغ التحصیل دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشند. که با بیش از بیست سال سابقه در زمینه‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی بسیار با تجربه اند. این افراد سعی بر بالا بردن کیفیت انجام آزمایش ها منطبق بر اصول استاندارد ISO دارند. همچنین استفاده از تکنیک های نوین آزمایشگاهی در اولویت کار این آزمایشگاه قرار دارد.

حتما بخوانید : اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاهی

این آزمایشگاه ، خدمات آزمایشگاهی مناسبی برای بیماران فراهم نموده است. مجموعه‌ای از خدمات حضوری و غیر حضوری برای ارتقاء سطح عملکرد آزمایشگاه در دستور کار قرار دارند. برای مثال وب سایت آزمایشگاه از مطالب و مقالات علمی و راهنمای بیماران در زمینه‌های مختلف بسیار غنی است. همچنین جدول آزمایش های روزانه و یا حتی هفتگی این مرکز قابل بازدید برای عموم می باشد. این آزمایشگاه از سیستم جوابدهی آنلاین نیز بهره مند است. به گونه‌ای که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت آزمایشگاه و به صورت آنلاین با این مرکز ارتباط برقرار کنید.

آزمایشگاه دکتر سزاوار

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه دکتر سزاوار:

آدرس: مشهد، خیابان احمد آباد، خیابان عارف، نبش عارف 5 ، ساختمان پزشکان بهار.

تلفن تماس: 05138436558

وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *