آزمایشگاه دکتر آیت اللهی مشهد

آزمایشگاه دکتر آیت اللهی مشهد

آزمایشگاه دکتر آیت اللهی در مشهد

آزمایشگاه دکتر آیت اللهی مشهد، آزمایشگاهی تخصصی و با هدف ارائه خدمات تشخیص پزشکی و پاتولوژی به وجود آمده است. این آزمایشگاه در سال 1391 توسط دکتر حسین آیت اللهی تاسیس شد. و پس از آن در چند بخش تخصصی و فوق تخصصی راه اندازی شد.

آزمایشگاه دکتر آیت اللهی مشهد

بخش‌های آزمایشگاه دکتر آیت اللهی

این آزمایشگاه شامل چندین بخش تخصصی و فوق تخصصی می باشد. ازجمله این بخش‌ها میتوان به بخش میکروب شناسی،ژنتیک، هماتولوژی، مولکولی، هورمون شناسی و خون شناسی اشاره کرد. همچنین با مراجعه به وب سایت آزمایشگاه میتوان توضیحات کاملی در ارتباط با هر بخش مشاهده کرد. بخش هماتولوژی آزمایشگاه جزو اولین بخش‌های ایجاد شده می باشد. که همزمان با مطرح شدن سرطان شناسی مدرن به بخش هماتولوژی و انکولوژی ارتقاء یافت.این آزمایشگاه به علت تخصص دکتر آزمایشگاه  توانسته در زمینه آزمایش های ژنتیکی و آزمایش های DNA  به خوبی پیشرفت کند و می توان گفت در این زمینه ها جز بهترین آزمایشگاه های شهر مشهد می باشد.

کادر فنی آزمایشگاه دکتر آیت اللهی

کادر فنی این آزمایشگاه شامل افرادی متخصص در زمینه‌های مختلف علوم آزمایشگاهی و پزشکی می باشند. دکتر حسین آیت اللهی متخصص و دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی مشهد می باشد. که سوابق کاری درخشانی در کارنامه خود دارد. و ازجمله استادان برجسته دانشگاهی هستند. همچنین دکتر عبدالرضا روشنی یکی دیگر از افراد متخصص علوم آزمایشگاهی در این مرکز فعالیت می کند.

حتما بخوانید: اطلاعات تمام آزمایشگاه های مشهد

خدمات آزمایشگاهی

این آزمایشگاه خدمات آزمایشگاهی بسیاری برای بیماران فراهم نموده است. نمونه‌ای از این خدمات که موجب بالا بردن سطح کیفی انجام آزمایش‌ها نیز شده است به کارگیری دستگاه‌های مجهز می باشد. همچنین با بهره گیری از تکنیک های روز آزمایشگاهی دقت و سرعت انجام آزمایش ها به طرز چشمگیری ارتقاء یافته است. از دیگر خدمات کارآمد این آزمایشگاه جوابدهی آنلاین می باشد. به گونه‌ای که شما می‌توانید غیر حضوری و با مراجعه به وب سایت آزمایشگاه وارد سامانه بررسی آنلاین نتایج شده و از این قابلیت استفاده نمایید.

ازمایشگاه دکتر آیت اللهی

نشانی و راه‌های ارتباطی با آزمایشگاه دکتر آیت اللهی:

آدرس: مشهد، میدان امام رضا (ع)، خیابان چمران، چمران 13 ، پلاک 19.

تلفن تماس: 05138544410

وب سایت: برای دسترسی به سایت آزمایشگاه کلیک کنید.

این مطلب توسط تیم محتوای مصطفی بهمدی تهیه شده است.

جهت آشنایی با مصطفی بهمدی کلیک کنید.

مصطفی بهمدی را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *